wtorek 23 styczeń 2018

Kiosk Informacyjny

Jak dużo informacji, i jak często dostarczanej potrzebują studenci i pracownicy? W jaki sposób informacje na temat organizacji roku akademickiego lub inne organizacyjne, do których dostęp potrzebny jest sporadycznie, dla każdego z uczestników w innym czasie -propagować wśród studentów i pracowników? Najlepiej umożliwić im dostęp do informacji na życzenie za pomocą specjalnych serwisów -powiadomień mailowych lub sms-owych, informacji prezentowanych na życzenie w Internecie oraz za pomocą Kiosków Informacyjnych.

Kioski informacyjne to specjalizowane komputery klasy PC wyposażone w monitor dotykowy i dostosowany interfejs Wirtualnego Dziekanatu pełniący rolę inteligentnej tablicy ogłoszeniowej. Sposób posługiwania się Kioskiem jest bardzo intuicyjny, a estetyczny wygląd zachęca do skorzystania. Kioski odciążają pracowników dziekanatu i punktów informacyjnych w obsłudze studentów. Szczególnie użyteczne są dla uczelni, które są rozproszone w kilku budynkach.

Zakres funkcjonalny

  • Szybkie sprawdzenie przez studentów informacji o planach zajęć, ocenach czy płatnościach (praktyczne pełnej informacji prezentowanej przez Wirtualny Dziekanat)
  • Uzyskanie informacji o uczelni, prowadzących, kierunkach czy specjalnościach, szczególnie ważne dla kandydatów na studia
  • Informacje podzielone na informacje ogólne (dostępne dla każdego), informacje i ogłoszenia wewnętrzne (dostęp ograniczony loginem i hasłem)
  • Kiosk jest także używany jako punkt zmiany hasła czy numeru PIN dostępu do karty elektronicznej (SELS), odciążając administratora systemu od tych czynności

ZnaczekColor

eserwis.com
Do Góry