wtorek 23 styczeń 2018

Akademiki

 

Z przyjemnością oddajemy w ręce naszych klientów narzędzie wspierające pracowników domów studenckich, poczynając od etapu przyjmowania wniosków, przygotowywania list rankingowych na potrzeby komisji przyznających miejsca w domach studenckich, po proces meldowania i kwaterowania studentów. Największy zysk z posiadania programu to:

  • brak konieczności ręcznej obróbki dokumentów w celu przygotowania list rankingowych
  • dostęp do informacji o przebiegu kwaterunku (nałożonych środkach porządkowych, stan rozliczenia z akademikiem) -branych pod uwagę w przypadku studentów wyższych lat studiów, pragnących kontynuować zamieszkanie w domu studenckim
  • automatycznie prowadzona księga meldunkowa
  • wsparcie w momencie wyszukiwania wolnych pokojów (na podstawie zadanych kryteriów) -znacznie przyspiesza prace komisji
  • brak konieczności ręcznego drukowania umów ze studentami (właściwe dane system sam dopasuje do wydruku umowy)
  • brak konieczności ręcznego przygotowania i drukowania decyzji

Program Akademiki wspomaga zarządzanie domami studenckimi (DS) od momentu złożenia wniosku przez studenta, poprzez wsparcie w podejmowaniu decyzji o przyznaniu/ nieprzyznaniu miejsca w DS, zarządzanie meldunkami, kwaterunkami, pokojami, płatnościami –na wydaniu zaświadczenia o wymeldowaniu kończąc.


Zakres programu:

  • Prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie miejsca w DS. wraz z możliwością rezerwacji pokoju (szczególnie przydatne przy wnioskach studentów z lat wyższych)
  • Dowolne kryteria przyznawania miejsc w domach studenckich i wyznaczania list rankingowych
  • Prowadzenie ewidencji domów akademickich i ich mieszkańców (studentów wraz z dziećmi)
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia i standardu pokoi
  • Obsługa zakwaterowania i wykwaterowania
  • Ewidencja umów ze studentami
  • Automatycznie wykwaterowanie po zakończeniu okresu kwaterunkowego (semestru lub roku akademickiego)
  • Możliwość stosowania kar porządkowych
  • Obsługa meldunkowa
  • Wyszukiwanie pokoi wedle określonych kryteriów (np. wolny/ zajęty, z dostępnymi miejscami, płeć itp.)
  • Kategorie cenowe pokoi
  • Dostęp do aktualnych danych finansowych (stan opłat za akademiki)
  • Tworzenie zestawień i list mieszkańców
  • Dostęp do historycznych danych (meldunków, kwaterunków z lat ubiegłych)
  • Dostępne wydruki i zestawienia:
    • decyzja o przyznaniu miejsca w DS.
    • lista rankingowa złożonych wniosków
    • lista przyznanych miejsc

 

W połączeniu z modułem Czesne realizowana jest ewidencja różnego rodzaju opłat za akademiki (kaucja, opłata za miejsce w DS. z uwzględnieniem np. standardu pokoju). Uruchomienie systemu Kasa w DS pozwala na przyjmowanie i automatyczne ewidencjonowanie wpłat za akademik w kartotece studenta.


ZnaczekColor

eserwis.com
Do Góry