wtorek 23 styczeń 2018

Systemy dla Ubezpieczeń

System zapewnia obsługę firm ubezpieczeniowych, agencji ubezpieczeń. Wspiera obsługę rozliczeń pomiędzy klientem końcowym, pośrednikiem (agencją) a ubezpieczalnią (ubezpieczalniami) macierzystą.

System posiada konfigurowalną listę produktów z możliwością przypisywania im stawek, naliczania w określonych okolicznościach oraz globalnych dat obowiązywania danego produktu. Taka budowa zapewnia bardzo krótki czas wprowadzania nowego produktu czy usługi na rynek (Time To Market).

Serwis WWW dzięki któremu Agenci, Osoby obsługujące czy nadzorujące poszczególne produkty z departamentów mogą się zalogować, sprawdzić historyczne     i aktualny stan składek. Widoki online są specjalizowane ze względu na rodzaj zalogowanej osoby. Tworzenie zestawień z części online oszczędza czasu na telefony i przesyłanie dokumentów w formie papierowej.

Rozbudowana część przechowująca listę kontrahentów zawiera dane teleadresowe, dane do przelewów czy przekazów pocztowych oraz informacje o osobach przypisanych do placówki. Dzięki elastycznej budowie możliwa jest obsługa ubezpieczeń instytucji, firm jak i osób np. ubezpieczony, współubezpieczony, dzieci, współmałżonkowie. Przechowywana jest też lista osób uposażonych z odpowiednimi datami obowiązywania umów, procentami świadczeń.

Intuicyjna lista wniosków i polis z wieloma możliwościami filtrowania, tworzenia zestawień bezpośrednio z okna z polisami.

Zestaw kilkudziesięciu wydruków z możliwością własnego dostosowywania zapewnia transparentne i szybkie rozwiązanie do wymiany danych.

Technikalia: Webserwisy, możliwość generowania plików XML oraz proste API umożliwiają synchronizację danych z innymi (nawet zewnętrznymi) systemami. Cały system napisany w nowocześnie wyglądającym i ergonomicznym środowisku .NET. Dopracowany przez wiele lat i nadal rozwijany a jednocześnie darmowy silnik bazy danych Firebird minimalizuje koszt wdrożenia systemu.

Korzyści:

  • Krótki czas dostarczenia produktu na rynek (Time To Market), konfigurowalne i wieloaspektowe produkty.
  • Oszczędność czasu na rozmowy telefoniczne – stan składek, rozliczeń można sprawdzić przez serwis internetowy.
  • Historia wszelkich działań w systemie (zmiany osób, adresów, stawek, dat).
  • Algorytmy automatycznego księgowania przelewów na składki.
  • Współpraca z innymi systemami obecnymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Informacja o stanie zaległości i naliczonych opłatach dla kontrahenta.
  • Informacja o aktualnym stanie uregulowanych prowizji.
  • Automatyczne tworzenie przelewów prowizji dla agentów, osób obługujących.

ZnaczekColor

eserwis.com
Do Góry